Ετικέτες

Σελίδες

menou

Τρίτη 7 Νοεμβρίου 2017

Rewiew: Η ομορφιά ξεκινάει..από τα μαλλιά_Cosmital



  Καλησπέρα κορίτσια μου όμορφα.


Διανύουμε πλέον το φθινόπωρο και τα πρώτα κρύα και πρωτοβρόχια έκαναν την εμφάνισή τους. Μου αρέσει αυτός ο καιρός, αλλά από την άλλη νομίζω πως η υγρασία είναι κάτι που σε κανέναν δεν αρέσει, ιδίως σε εμάς τις γυναίκες, αφού έχει την τάση να φριζάρει τα μαλλιά μας.

Για αυτό λοιπόν εγώ προσωπικά μιας που έχω ελαφρώς σπαστά μαλλιά, αποφεύγω να χρησιμοποιώ πιστολάκι ή σίδερο ώστε να ισιώσω τα μαλλιά μου αυτή την περίοδο, τόσο γιατί ταλαιπωρούνται όσο και γιατί δεν θα κρατήσουν και πολύ ίσια και λαμπερά.

Όπως καταλαβαίνετε, σήμερα θα σας μιλήσω για κάποια προϊόντα που χρησιμοποιώ αυτή την περίοδο και κατά πόσο με έχουν βολέψει. 

Τα προϊόντα που δοκίμασα, διατίθενται προς πώληση από την https://cosmital.gr ή  στο facebook: Cosmital hair | beauty | nails



Λίγα λόγια για την εταιρεία

H εταιρία Cosmital δραστηριοποιείται στον χώρο των ειδών κομμωτηρίου καθώς και ειδών αισθητικής 10 χρόνια τώρα προσφέροντας λύσεις και παροχές στον κλάδο της ομορφιάς. Αντιπρόσωποι και εισαγωγείς μεγάλων οίκων του εξωτερικού η Cosmital πρωτοπόρος καλύπτει πλέον όλες τις ανάγκες του επαγγελματία του κλάδου και όχι μόνο.

Αντιπρόσωποι των εταιριών ECHOSLINE PROFESSIONAL - FANOLA - BEHAIR προϊόντα κομμωτηρίων, ΒΥΟΤΗΕΑ - ΒΕAUTYSALON - SKINSYSTEM προϊόντα αισθητικής, CLARISSANAILS προϊόντα νυχιών και ονυχοπλαστικής, PARISAX PROFESSIONAL προϊόντα μακιγιάζ.

Καλύπτει όλες τις ανάγκες στον εξοπλισμό κομμωτηρίου και αισθητικής όπως καθίσματα, λουτήρες, καθρέπτες, υποπόδια, κρεβάτια αισθητικής, καθίσματα πεντικιούρ, σκαμπό καθώς και τραπεζάκια μανικιούρ, εξαρτήματα και ανταλλακτικά για τον εξοπλισμό σας όπως βρύσες, μπαταρίες κ.α. Μεγάλη γκάμα προϊόντων σε είδη κομμωτηρίου όπως βούρτσες, χτένες, πιστολάκια, μασιές, ψαλίδια ,τρέσες και extensions κ.α. τα οποία καλύπτουν τις ανάγκες και του πιο απαιτητικού πελάτη.




Όπως σας είπα και παραπάνω, τον χειμώνα κάνω τα μαλλιά μου πολύ συχνά σπαστά και σπάνια τα ισιώνω. Έτσι λοιπόν επέλεξα ένα σαμπουάν και ένα σπρέι για σγουρά και σπαστά μαλλιά και μια λακ για πολύ δυνατό κράτημα, όλα της εταιρείας ECHOS LINE. Πάμε να δούμε αναλυτικά τα προϊόντα, ξεκινώντας από το σαμπουάν.


1) CURL / Σαμπουάν για σγουρά και σπαστά μαλλιά


Περιγραφή προϊόντος 

Σαμπουάν με μέλι και λάδι argan για σγουρά και σπαστά μαλλιά. Ειδική φόρμουλα χωρίς SLES/SLS, καθαρίζει και φροντίζει τα σγουρά και σπαστά μαλλιά απαλλάσσοντας από το φριζάρισμα ενώ χαρίζει ελαστικότητα και ενυδάτωση.
Πειθαρχεί τα μαλλιά και τα καλύπτει με ένα λαμπερό προστατευτικό φιλμ.

Τρόπος χρήσεως: Εφαρμόστε σε βρεγμένα μαλλιά, κάνετε μασάζ και ξεβγάζετε.

Η γνώμη μου

Πρόκειται για ένα σαμπουάν με ευχάριστο άρωμα που δημιουργεί έντονο αφρό στα μαλλιά. Καθαρίζει σε βάθος τα μαλλιά και δεν τα βαραίνει αλλά ούτε και τα 'λαδώνει' όπως παρόμοια προϊόντα. 

Όποτε χρησιμοποιώ αυτό το σαμπουάν νιώθω ότι τα μαλλιά μου ακτινοβολούν τόση φρεσκάδα, ενώ είναι λεία, ενυδατωμένα και πιο ομοιόμορφα σχηματισμένα σπαστά. 

Η συσκευασία είναι των 350ml και μπορείτε να το αποκτήσετε με έκπτωση κάνοντας κλικ εδώ






2) CURL / Spray για σγουρά και σπαστά μαλλιά



Περιγραφή προϊόντος 

Σπρέι αναδόμησης, ενεργοποιητής μπούκλας με μέλι και λάδι argan. Σχηματίζει και ενυδατώνει τις μπούκλες ενώ εξαλείφει το φριζάρισμα. Δεν χρειάζεται ξέβγαλμα.

Τρόπος χρήσεως: Εφαρμόστε σε νωπά μαλλιά για προστασία και πειθαρχία της μπούκλας κατά τη διάρκεια του στεγνώματος και σε στεγνά για αναδόμηση και ενυδάτωση.


Η γνώμη μου

Το σπρέι ανήκει στην ίδια σειρά με το σαμπουάν επομένως είναι και αυτό για σπαστά και σγουρά μαλλιά, προσφέροντας πειθαρχία της μπούκλας. Προσωπικά σε εμένα δούλεψε καλύτερα σε στεγνά μαλλιά ενώ σε νωπά δεν θα έλεγα ότι παρατήρησα κάτι διαφορετικό.

Έτσι λοιπόν το χρησιμοποιώ μετά το σαμπουάν και αφού στεγνώσω τα μαλλιά μου σε στεγνά μαλλιά και μου αρέσει πολύ διότι πέρα από την ενυδάτωση που προσφέρει στα μαλλιά και το ωραίο άρωμα, ταυτόχρονα τους χαρίζει μια αξιοσημείωτη λάμψη ενώ μειώνει το φριζάρισμα και τα μαλλιά/μπούκλες είναι ελαστικά και ομοιόμορφα σχηματισμένα.



Γενικά λατρεύω τα προϊόντα που είναι σε μορφή σπρέι, τα θεωρώ πολύ εύχρηστα.

Το συγκεκριμένο σπρέι μπορείτε επίσης να το βρείτε σε έκπτωση, εδώ.





3) Fixmaster / Λακ σπρέι με πολύ δυνατό κράτημα



Περιγραφή προϊόντος 

Χαρίζει ελαστικότητα χωρίς να βαραίνει τα μαλλιά.





Η γνώμη μου

Είναι μια λακ σε μεγάλη συσκευασία (500ml) και προσφέρει πολύ δυνατό κράτημα χωρίς να βαραίνει ή να δημιουργεί αντιαισθητικά κομματάκια στα μαλλιά.

Προσφέρει όγκο που διαρκεί και εγώ το χρησιμοποιώ ως τελευταίο προϊόν ώστε να σφραγίσει το χτένισμα μου και να μην πέσουν οι μπούκλες μου.

Θα την βρεις εδώ

Εσύ έχεις δοκιμάσει κάποιο από αυτά τα προιόντα; Πως κάνεις τα μαλλιά σου τον χειμώνα;


Stay social with me!!



facebook page: https://goo.gl/ByiDI1

Instagram: aggeliki_agrafioti






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου