Ετικέτες

Σελίδες

menou

Τρίτη 16 Μαΐου 2017

Fruits & Fleurs • Natural Cosmetics: Οι θησαυροί της ελληνικής γης στο σπίτι μας




     Καλημέρα αγαπημένες μου,


   Ξανά εδώ για να σας παρουσιάσω μια ελληνική εταιρεία που ασχολείται με την παραγωγή καλλυντικών προϊόντων, με κύριο συστατικό το ελαιόλαδο, αλλά και βότανα και φυτά της ελληνικής γης (όπως φασκόμηλο, δίκταμο, νυχτολούλουδο, μαστίχα, ιπποφαές και πολλά άλλα). H εταιρεία σέβεται απόλυτα το περιβάλλον χρησιμοποιώντας συσκευασίες φιλικές προς αυτό.

    Επιπλέον χρησιμοποιεί αγνές πρώτες ύλες, χωρίς να προσθέτει χρωστικές, Parabens και άλλα επιβλαβή συστατικά για την υγεία, στα προϊόντα της. Διαθέτει μια μεγάλη ποικιλία προϊόντων που αφορούν την περιποίηση του σώματος, του προσώπου και των άκρων. 






 Μπορείτε να δείτε αναλυτικά όλα τα προϊόντα στο site, εδώ αλλά και να βρείτε την σελίδα στο facebook, εδώ.





     Εγώ είχα την ευκαιρία να δοκιμάσω όλα τα προϊόντα της φωτογραφίας, που θα σας τα παρουσιάσω αναλυτικά παρακάτω.


1) Αντισηπτικό gel καθαρισμού προσώπου &  γαλάκτωμα σώματος











Αντισηπτικό gel καθαρισμού προσώπου

    
   Το πρώτο προϊόν που δοκίμασα είναι ένα αντισηπτικό κρεμώδες gel καθαρισμού καθημερινής χρήσης για λιπαρές-μεικτές επιδερμίδες. 


 Προσφέρει βαθύ καθαρισμό, αφαιρεί το μακιγιάζ, τους καθημερινούς ρύπους και το περιττό σμήγμα, χωρίς να ερεθίζει λόγω των ήπιων καθαριστικών παραγόντων, ενώ παράλληλα δεν αφυδατώνει την επιδερμίδα λόγω των ενυδατικών συστατικών του.

  Ρυθμίζει την λιπαρότητα, συσφίγγει τους πόρους και προσφέρει αντιοξειδωτικές και αποτοξινωτικές ιδιότητες. Είναι κατάλληλο και για άτομα με ακμή. Περιέχει σαπωνάρια, tea tree, αλόη, τσάι του βουνού, βιολογικό λάδι ελιάς, αγριοκυπάρισσο και γκρέιπφρουτ.


Η γνώμη μου


    Η σύσταση του δεν είναι ούτε υγρή αλλά ούτε παχύρρευστη. Είναι κρεμώδης δημιουργώντας πλούσιο αφρό κατά την διάρκεια της πλύσης. Η μυρωδιά του σε μεταφέρει στην ελληνική φύση, αφού τα βότανα που περιέχει (τσάι του βουνού, tea tree) είναι χαρακτηριστικά της ελληνικής γης.



    Το χρησιμοποιώ πρωί και βράδυ γιατί μου αρέσει το γεγονός ότι καθαρίζει σε βάθος την επιδερμίδα, χωρίς να την αφυδατώνει και να δημιουργεί αυτή την άσχημη αίσθηση τραβήγματος. Το δέρμα φαίνεται λαμπερό λείο και αναζωογονημένο με ματ όψη - κάτι που λατρεύω - και χωρίς ίχνος λιπαρότητας.
  

Γαλάκτωμα σώματος


    Πρόκειται για ένα γαλάκτωμα σώματος με τσάι του βουνού και πράσινο τσάι, που δρουν κατά των ελεύθερων ριζών. Η προηγμένη σύνθεσή του με έλαιο argan, τρέφει την επιδερμίδα και την βοηθά να διατηρήσει την φυσική της υγρασία. Το φασκόμηλο και το δίκταμο δρουν με τις αντισηπτικές και αποσμητικές τους ιδιότητες.

Περιέχει βιολογικό λάδι ελιάς, δίκταμο, τσάι του βουνού, φασκόμηλο, πράσινο τσάι, αλόη, βούτυρο καριτέ, αργκάν.



Η γνώμη μου


  Το γαλάκτωμα περιέχεται σε μια εύχρηστη συσκευασία των 200ml, με πώμα - δοσομετρητή ώστε η ποσότητα που βγαίνει να είναι ελεγχόμενη. Απορροφάται σχεδόν αστραπιαία θα έλεγα, ενώ το φασκόμηλο του αποδίδει το δροσερό άρωμα και συνδυασμό με τα υπόλοιπα συστατικά που περιέχει προσδίδει αρώματα βοτάνων στην επιδερμίδα, αφήνοντάς την όμορφα αρωματισμένη.


Η επιδερμίδα μου είναι βαθιά ενυδατωμένη, ελαστική και διακριτικά αρωματισμένη. Σίγουρα θα το προτιμούσα πάλι.


2) Επανορθωτική κρέμα χεριών και νυχιών




 Άμεσα επουλωτική και επανορθωτική κρέμα χεριών με αποτέλεσμα που διαρκεί. Ο συνδυασμός των συστατικών της προσφέρει ενισχυμένη επανορθωτική δράση στα πολύ σκασμένα χέρια, ενώ επαναφέρει το κατεστραμμένο από σκασίματα, σημάδια και πληγές δέρμα.


Περιέχει δίκταμο, καλέντουλα, μαστίχα, τσάι του βουνού, ελίχρυσο, ιπποφαές, βάλσαμο, ελιά, ηλίανθο, αμύγδαλο, βούτυρο καριτέ.



Η γνώμη μου

    Χωρίς να υπερβάλλω, είναι η καλύτερη κρέμα χεριών που έχω δοκιμάσει μέχρι τώρα. Μπορεί να μην έχω πρόβλημα με σκασμένα ή γεμάτα πληγές χέρια, αλλά με το που την βάζεις απορροφάται γρήγορα και δεν αφήνει στα χέρια την λιπαρότητα που αφήνουν παρόμοιες κρέμες. Έχει παχύρρευστη σύνθεση και μυρίζει υπέροχα!!!


3) Ενυδατική και επανορθωτική κρέμα ματιών







    Κρέμα για την ευαίσθητη περιοχή των ματιών και των χειλιών. Με αντιοιδηματικές και αποσυμφορητικές ιδιότητες, μειώνει τους μαύρους κύκλους και το πρήξιμο που προκαλεί σακούλες κάτω από τα μάτια, ενώ παράλληλα αντιμετωπίζει αποτελεσματικά τα σημάδια κούρασης.





Η γνώμη μου  


    Είμαι 25 ετών και η αλήθεια είναι πως οι μόνες γραμμές που έχω μέχρι στιγμής, είναι οι γραμμές έκφρασης. Ευτυχώς δεν έχω μαύρους κύκλους, αλλά μπορώ να σου πω πως δεν θα καταλάβεις πόσο αποτελεσματική είναι αυτή η κρέμα αν δεν την δοκιμάσεις.

    Κατάλαβα την δράση της όταν έβγαλα κριθαράκι στο μάτι. Το μάτι μου είχε πρηστεί από κάτω, ήταν ερεθισμένο και πονούσε όπως ήταν φυσικό. Διαβάζοντας την περιγραφή της κρέμας και λαμβάνοντας υπόψιν τα αγνά συστατικά που περιέχει, αποφάσισα να την δοκιμάσω. Και μάντεψε!!! Την επόμενη ημέρα κιόλας, το μάτι μου ήταν σε πολύ καλύτερη κατάσταση. Είχε ξεπρηστεί αρκετά και μετά από 2 ημέρες υποχώρησαν εντελώς οι ερεθισμοί, το πρήξιμο και το κριθαράκι σχεδόν εξαφανίστηκε!!

Είμαι πολύ ενθουσιασμένη με την συγκεκριμένη κρέμα ματιών!!




4) Ενιδατική κρέμα προσώπου για κανονικές - ξηρές επιδερμίδες








    Κρέμα ημέρας βαθιάς ενυδάτωσης που ενισχύει την ικανότητα της επιδερμίδας να διατηρεί την υγρασία της, εμποδίζοντας την καθημερινή απώλεια νερού. Επιβραδύνει τα σημάδια φθοράς του χρόνου, ενισχύει την ανάπτυξη νέων κυττάρων και συμβάλλει στην διατήρηση υγιών οστών.

Περιέχει ελιά, αβοκάντο, αγγούρι, υαλουρονικό, βιταμίνη Ε, προβιταμίνη Β5, αλόη και φυτική γλυκερίνη.


Η γνώμη μου  

  Αν και έχω μεικτή προς λιπαρή επιδερμίδα, παρόλα αυτά μου έστρωσε καλά. Δεν ταλαιπωρούμαι από ξηρότητα στο πρόσωπο ούτε τους πιο κρύους μήνες, αλλά κατά περιόδους εμφανίζω ατοπική δερματίτιδα, οπότε προς έκπληξή μου η κρέμα συνέβαλλε στην μείωση της κοκκινίλας και των συμπτωμάτων.

Περιέχεται σε γυάλινο βαζάκι των 50ml  και μυρίζει όπως όλα τα προϊόντα υπέροχα.


5) Lip Balm 8spf




    Ενυδατικό και καταπραυντικό Lip balm με αντηλιακό δείκτη προστασίας. Ιδανικό για ευαίσθητα χείλη χωρίς χρώμα και άρωμα. Με ενυδατική δράση που ανακουφίζει τα ξηρά χείλη. Λόγω της ματ όψης του μπορεί να φορεθεί κάτω από το κραγιόν η το gloss.

Περιέχει αλόη, βιταμίνη Ε και λάδι ελιάς.


Η γνώμη μου  

    Yπέροχο lip balm που ενυδατώνει τα χείλη προσφέροντας ματ όψη που διαρκεί. Δεν έχει λιπαρή υφή, είναι άοσμο και άχρωμο. Η αλήθεια είναι ότι προτιμώ τα balm που χρησιμοποιώ να έχουν κάποιο διακριτικό άρωμα. Επίσης το χρησιμοποιώ κάτω από τα κραγιόν ώστε να χείλη μου να είναι ενυδατωμένο και κατά την διάρκεια του μακιγιάζ.


Eλπίζω να σας άρεσε το Post μου!! Περιμένω και τα σχόλιά σας !!

Τα λέμε σύντομαααα!!



Stay social with me!!

facebook page: https://goo.gl/ByiDI1

Instagram: aggeliki_agrafioti

blog: http://angelsbeautyfashion.blogspot.gr/



















Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου