Ετικέτες

Σελίδες

menou

Τετάρτη 5 Απριλίου 2017

Rewiew: Προϊόντα από Golden rose





Καλησπέρα ομορφιές μου!!!

Πως είστε; Σήμερα σας ετοίμασα ένα Post που πολλές μου ζητήσατε και ξέρω ότι θα σας αρέσει πολύ.


Η εταιρεία Golden Rose Greece - Londessa S.A. μου έστειλε κάποια πραγματάκια για δοκιμή, τα οποία μπορείτε και εσείς να δείτε και να αγοράσετε από το site: http://londessa.gr/




Τα πραγματάκια λοιπόν που δοκίμασα, είναι το Primer Mattifying, η Terracotta Stardust n.103 και το Longstay Liquid Matte Lipstick "kissproof" n.04





 1) Primer Mattifying













    Το συγκεκριμένο προϊόν, είναι βάση για το μακιγιάζ που συντελεί στην σταθεροποίηση του μακιγιάζ, απορροφώντας την λιπαρότητα και μειώνοντας την εμφάνιση των πόρων. Έχει λεπτόρρευστη υφή και απορροφάται εύκολα, αφήνοντας στην επιδερμίδα βελούδινη και ματ.

    Μου είπατε όλες όταν σας ρώτησα αν την δοκιμάσατε, ότι είναι από τις καλύτερες βάσεις που έχετε δοκιμάσει!! Πόσο δίκιο είχατε!! Μου άρεσε πάρα πολύ, κυρίως για το γεγονός πως δεν σου αφήνει αυτή την κολλώδη αίσθηση που αφήνουν ανάλογα προϊόντα, ενώ μειώνει αισθητά την εμφάνιση των πόρων. Επίσης η συσκευασία είναι πολύ βολική, αφού η αντλία βοηθά στον έλεγχο της ποσότητας που θέλω να χρησιμοποιήσω!!




    Το κυριότερο είναι πως ΔΕΝ περιέχει:

  • Parabens & γλουτένη

Ενώ είναι:

  • Oil & cruetly free

Σίγουρα θα την προτιμήσω πάλι μόλις τελειώσει. Θα την βρεις εδώ, στην τιμή των 9,90 €.



 2) Terracotta Stardust n.103





    Το επόμενο προϊόν που δοκίμασα, είναι ένα ρουζ με υπέροχη λάμψη, αφού οι αποχρώσεις και οι ιριδισμοί που κάνει, δημιουργούν ένα πολύ φωτεινό αποτέλεσμα.





    Η συγκεκριμένη απόχρωση είναι η 103 με υποτόνους από ροζ, καφέ-χρυσό και πράσινο. Είναι αρκετά μεγάλη η ποσότητα αφού μία μικρή εφαρμογή αρκεί για να πετύχω το αποτέλεσμα που επιθυμώ. Γράφει πολύ ωραία στο πρόσωπο, και σίγουρα θα είναι ακόμη πιο ωραία η απόδοση του με μαυρισμένη επιδερμίδα!!




Πως σας φαίνεται;

Διατίθεται σε 8 διαφορετικές αποχρώσεις και θα την βρείτε επίσης στην τιμή των 9,90 € εδώ 


3) Longstay Liquid Matte Lipstick "kissproof" n.04






    Από ότι έχω καταλάβει σχεδόν όλες σας δοκιμάσατε τα Longstay Liquid Matte Lipstick kissproof και τα αγαπήσατε όπως και εγώ. Νομίζω δεν χρειάζονται επιπλέον συστάσεις μιας που επικρατεί φρενίτιδα με τα συγκεκριμένα ματ κραγιόν!!

    Και ο λόγος είναι ότι πολύ απλά, εκτός από το γεγονός ότι είναι πολύ οικονομικά και διατίθενται σε πάρα πολλές αποχρώσεις, ταυτόχρονα μένουν αναλλοίωτα για ώρες, είτε φας είτε πιεις κάτι χωρίς να αφήνουν κομματάκια ή άσχημη αίσθηση στην περιοχή των χειλιών.



    Η απόχρωση που διάλεξα είναι η 04, ένα όμορφο, φωτεινό κοραλοφραουλί. Είναι ιδανικό για καλοκαίρι αφού προσδίδει ένταση και φρεσκάδα στο μακιγιάζ. Με διάφανη συσκευασία και υπέροχο βουρτσάκι, απλώνεται εύκολα αφήνοντας μου ένα διακριτικό άρωμα βανίλιας.




   



Δεν περιέχουν paraben, είναι δερματολογικά ελεγμένα και cruelty free. Επιπλέον, είναι εμπλουτισμένα με Βιταμίνη Ε και λάδι Αβοκάντο αφήνοντας τα χείλη απαλά και ενυδατωμένα.


Κοστίζουν 4.50 € και μπορείτε να δείτε εδώ όλες τις αποχρώσεις.










 Ελπίζω να σας άρεσε το Post μου!! Πείτε μου και εσείς τι έχετε δοκιμάσει!!

Μην ξεχνάτε να με ακολουθείτε εδώ: 

  • Instagram: aggeliki_agrafioti

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου