Ετικέτες

Σελίδες

menou

Τετάρτη 29 Μαρτίου 2017



Rewiew: Για προϊόντα από το site Ο-morfia


  Καλημέρα αγάπες μου, πως είστε;

    Είμαι πολύ χαρούμενη γιατί λατρεύω την άνοιξη, όταν η φύση ξαναγεννιέται και μας προσφέρει απλόχερα τις ομορφιές της. Θέλω να κάνω συνεχώς βόλτες στην εξοχή, να φοράω έντονα χρώματα και φυσικά να παίζω με τα χρώματα των χειλιών μου. Ροζ, φούξια, κόκκινα, κερασί, είναι μόνο μερικά από τα χρώματα που λατρεύω!!

Στο site: http://o-morfia.gr/ θα βρεις μεγάλη ποικιλία σε καλλυντικά, αρώματα, αξεσουάρ και προϊόντα περιποίησης μαλλιών και σώματος.



Επίσης μπορείς να βρεις καταστήματα O-morfia σε πολλές πόλεις της Ελλάδας ώστε να δεις από κοντά τα προϊόντα, αλλά και στο facebook: O-morfia Cosmetics 

Τα προϊόντα που δοκίμασα εγώ, είναι αυτά που βλέπετε στην φωτογραφία






1) CC Cream 5 in 1























  H συγκεκριμένη CC cream, είναι της εταιρείας KOST Μake Up Italia, η οποία για όσες δεν γνωρίζετε, είναι ιταλικής προέλευσης. Περιέχει χρώμα και φίλτρα UV προστατεύοντας την επιδερμίδα από την ηλιακή ακτινοβολία. Ταυτόχρονα, ενυδατώνει άμεσα την επιδερμίδα και έχει μέτρια κάλυψη. 

    Προσωπικά οι bb και cc κρέμες με βολεύουν απίστευτα, γιατί νιώθω το δέρμα μου να αναπνέει, ενώ είμαι περιποιημένη σε χρόνο μηδέν. Την συγκεκριμένη την χρησιμοποιώ και σαν βάση για το μακιγιάζ. Είναι η απόχρωση 2 και η αλήθεια είναι ότι είναι λίγο ανοιχτή η απόχρωση για την δική μου επιδερμίδα αλλά με την πούδρα που θα σας δείξω παρακάτω εξισορροπώ το αποτέλεσμα.


Κοστίζει 9,50€ και θα την βρείτε εδώ




2) Πούδρα Mesauda









    Η συγκεκριμένη πούδρα είναι της εταιρείας Mesauda και η απόχρωση είναι σχετικά σκούρα. Δηλαδή για όσες έχετε ανοιχτόχρωμες επιδερμίδες, δεν κάνει. Εμένα μου έστρωσε καλά αυτή η απόχρωση, έχει ωραία υφή και είναι πολύ καλυπτική. Για αυτό την εφαρμόζω με πινέλο και όχι με σφουγγαράκι.

3) Κραγιόν NYC & eyeliner Αstra





    Έπειτα δοκίμασα ένα κραγιόν σε μορφή στυλό από την NYC με χρώμα μεταξύ έντονου κερασί & κόκκινου. Είναι ενυδατικό και ευκολοφόρετο. Παρόλο που τα αγαπημένα μου κραγιόν είναι τα ματ, ωστόσο και αυτό μου αρέσει πολύ αφού το φοράω από το πρωί ως το βράδυ αλλά το ανανεώνω συχνά!! Στα plus είναι το φανταστικό, πραγματικά άρωμα του. Δεν μπορώ να χρησιμοποιώ άοσμα ή κραγιον που δεν μυρίζουν όμορφα!!






    Όλες θα ξέρετε πως είμαι ερωτευμένη με τα eyeliner!! Έχω πάρα μα πάρα πολλά σε πολλές αποχρώσεις, σχήματα και σχέδια μύτης. Αυτό το eyeliner είναι το jumbo pen eyeliner, με διάρκεια ως και 12 ώρες. Η μύτη του το καθιστά άκρως λειτουργικό και εύκολο στον σχεδιασμό της γραμμής, είτε την θέλετε πιο έντονη, είτε λιγότερο. Πραγματικά το αγαπώ, δεν με δυσκολεύει καθόλου στην χρήση!!!





















Κοστίζει 8,20€ και θα το βρείτε εδώ.



4) Mάσκαρα NYC GET it ALL


    Για το τέλος σας άφησα την μάσκαρα από NYC, της σειράς Get it All. Το βουρτσάκι είναι τρίχινο - κάτι που προτιμώ έναντι των σιλικονούχων - γιατί στις δικές μου βλεφαρίδες έχουν καλύτερη απόδοση. Μεγαλώνει τις βλεφαρίδες αλλά δεν θα έλεγα ότι τους προσδίδει και πυκνότητα. Ωστόσο δεν τις 'κολλάει' και είναι μια safe επιλογή ιδίως για τις πρωινές-απογευματινές ώρες.





 Στην παραπάνω φωτογραφία σας δείχνω ένα απλό και γρήγορο πρωινό μακιγιάζ. Ελπίζω να σας αρέσει <3










Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου